Hjälp oss att bli bättre - vi behöver dina synpunkter. Om du har en synpunkt, vill lämna ett förslag, felanmälan eller kanske beröm så vill vi veta det. Då kan vi bli bättre och utvecklas.
Genom att fylla i vårt webbformulär kan du enkelt skicka in din synpunkt eller felanmälan till oss. Du kan vara anonym. Du kan också lämna din synpunkt genom att skicka brev. Felanmälningar kan också göras via telefon eller mejl. Akuta fel ska alltid ringas in, hitta telefonnummer för felanmälan.
Frågor som rör bredband i Mölndal skickas inte in som synpunkt via formuläret utan via e-postadressen bredbandfragor@molndal.se
Inom 2 arbetsdagar ska du få en bekräftelse på att vi har tagit emot din synpunkt eller felanmälan och vem som är din handläggare.
Inom 5 arbetsdagar ska du få en återkoppling, räknat från när den kom in till oss.
Synpunkter av allmänt intresse kan komma att publiceras när ärendet är avslutat, förutom de fall som kan härledas till enskild individ, är av sekretesskaraktär eller anses kränkande.
Kanske har någon redan ställt samma fråga som du?
Du kan inte använda webbläsarens eller skriv ut-ikonen längst ner på sidan för att skriva ut formuläret när du har fyllt i det.
Om du vill skriva ut det gör så här ( i Internet Explorer):
Informationscentralen
Göteborgsvägen 11-17
431 82 Mölndal
031-315 10 10
031-87 76 68 fax
infocentralen@molndal.se
Stadshusets öppettider
måndag 8.00-16.30
tisdag 8.00-16.30
onsdag 8.00-16.30
torsdag 8.00-16.30
fredag 8.00-16.00
Hjälpte den här informationen dig?
Din synpunkt hjälper oss att göra vår webbplats bättre